Καλέστε 2510 391381, 6987 467468

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Πως μπορώ να δημιουργήσω έναν λογαριασμό στην estiatherm; 
Στην αρχική σελίδα, κάνετε κλικ στην εγγραφή, συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία που σας ζητούνται. Στην συνέχεια θα σας αποσταλεί ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει για την επιβεβαίωση της εγγραφής σας.

2. Πως μπορώ να παραγγείλω δομικά υλικά από την estiatherm; 
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της estiatherm, βρείτε αυτό που χρειάζεστε, επιλέξτε την ποσότητα που θέλετε και πατήστε το κουμπί ΄Αγορά΄. Ακολουθήστε τα βήματα για την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.

3. Μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία και τον κωδικό πρόσβασης?
Ναι. Όλα τα στοιχεία που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στην ιστοσελίδα μπορούν να αλλάξουν από το πεδίο " estiatherm ". Στην ίδια σελίδα μπορείτε επίσης να δείτε και το ιστορικό των παραγγελιών σας

4. Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι μπορώ να κάνω;
Ακολουθήστε τις οδηγίες του site.

5. Πως μπορώ να παραλάβω τα προϊόντα; 
Έχουμε 3 τρόπους αποστολής των προϊόντων μας. Μπορείτε είτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τα καταστήματά μας, είτε να τα αποστείλουμε με μεταφορική εταιρία είτε με courier. Για περισσότερες πληροφορίες ελέγξτε τους τρόπους αποστολής .

6. Οι αναγραφόμενες τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ;
Οι τιμές που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα της estiatherm, περιλαμβάνουν ΦΠΑ.Δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ οι τιμές Χονδρικής,Κύπρου και Εργολάβων.

7. Με ποιον τρόπο μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου?
Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής: Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και Αντικαταβολή  . Εκτός εάν παραλάβετε από το κατάστημα μας  όπου μπορείτε να πληρώσετε την ίδια στιγμή.

8. Πόσο κοστίζει η μεταφορά των προϊόντων; 
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας υπολογίζεται το μεταφορικό κόστος, ανάλογα με τον τρόπο αποστολής που έχετε επιλέξει.

9. Γιατί ακυρώθηκε η παραγγελία μου?
Επειδή δεν λάβουμε γνώση της πληρωμής της παραγγελία σας, εντός του χρονικού περιθωρίου των 5 εργάσιμων ημερών  η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα από το σύστημα μας

10. Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου; 
Στείλτε μας email με θέμα ακύρωση και τον αριθμό παραγγελίας σας και επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη της Estiatherm. Αρκεί η παραγγελία σας να μην έχει αποσταλεί

11. Πως μπορώ να παραγγείλω κάποιο προΐόν που είναι κατόπιν παραγγελίας; 
Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που παραγγέλνετε διαθέσιμα προΐόντα, με την προϋπόθεση να προκαταβάλετε το ποσό που αναφέρεται στην παραγγελία, ώστε να οριστικοποιηθεί. Στην διάρκεια της παραγγελίας αναφέρεται σε πόσες εργάσιμες μέρες θα είναι διαθέσιμα τα προϊόντα.

12. Πως μπορώ να δω εάν η παραγγελία μου έχει αποσταλεί; 
Μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας, θα παραλάβετε αυτόματα ένα email με τα στοιχεία της μεταφορικής ή της εταιρίας courier που έχει αποσταλεί η παραγγελία σας

13. Πως μπορώ να ελέγξω την διαθεσιμότητα των προϊόντων; 
Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Estiatherm παρέχει online ενημέρωση αποθεμάτων. Οι ποσότητες που αναγράφονται στην ιστοσελίδα είναι πραγματικές. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, αναγράφονται σε πόσες εργάσιμες μέρες θα είναι διαθέσιμο το προϊόν, αφού ολοκληρωθεί η πληρωμή της παραγγελίας.

14. Υπάρχουν πιστοποιητικά των υλικών;
Σε περίπτωση που χρειάζεστε πιστοποιητικά των προϊόντων, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη της Estiatherm.

15. Μπορείτε να στείλετε την παραγγελία μου με άλλη μεταφορική?
Μπορείτε όμως να επιλέξετε ως τρόπο αποστολής της παραγγελίας σας Παραλαβή από το κατάστημα και να κανονίσετε εσείς την μεταφορά της παραγγελία σας.

16. Μπορώ να ζητήσω το τιμολόγιο/απόδειξη λιανικής να κοπεί σε διαφορετικά στοιχεία από αυτά που έχω δηλώσει?
Φυσικά, κατά την διάρκεια ολοκλήρωσης της παραγγελίας! Στα στοιχεία χρέωσης επιλέξτε νέα στοιχεία έκδοσης για τιμολόγιο/απόδειξη λιανικής και συμπληρώστε όλα τα απαιτούμενα πεδία

17. Μπορώ να ζητήσω η παράδοση της παραγγελίας να γίνει σε διαφορετική διεύθυνση από την διεύθυνση χρέωσης του τιμολογίου?
Βεβαίως! Στην διάρκεια της παραγγελίας, στο βήμα Διεύθυνση Αποστολής επιλέξτε νέα στοιχεία αποστολής και συμπληρώστε όλα τα απαιτούμενα πεδία

eXTReMe Tracker